Samstag, 9. August 2014

Geburtstagskalender

Geburtstage werden zwar immer auf facebook angezeigt, aber die meisten kennt man nicht im voraus. Außerdem habe ich eine große Familie und wüsste gerne einige Tage vorher, wem ich wann gratulieren sollte. Das führt dazu, dass ich anstatt nur unpersönlich auf facebook zu gratulieren auch eine Karte schreiben oder eine Kleinigkeit kaufen könnte.
Im Netz hab ich wieder mal keinen Kalender gefunden, der mir besonders gut gefallen hat. Deswegen habe ich einen sehr simplen, aber schönen, Geburtstagskalender mit InDesign entworfen. Ich saß bis spät abends an meinem Schreibtisch und habe gebastelt - das nenn' ich mal Leidenschaft :D

Hier möchte ich ihn nun zum Download zur Verfügung stellen.


Die Bilder auf der Vorder-und Rückseite könnt ihr nach Belieben ersetzen. Ich hoffe ihr habt Spaß mit meinen Einlagen. :)
Der Kalender ist für die Größe Personal ausgelegt und verfügt über einen Rahmen, damit man die Seiten besser ausschneiden kann.

Ich wünsche euch ein schönes Wochenende,

9 Kommentare:

Company Registration Delhi hat gesagt…

I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

Picnic Locations in Delhi NCR hat gesagt…

That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

Hannah hat gesagt…

In love with your super amazing photos! The color is too perfect.
Pickedresses

Launch Business in Delhi hat gesagt…

very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

Mobile App Developers hat gesagt…

I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

Web Designers Pitampura hat gesagt…

very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

App Development Company London hat gesagt…

These tips are very useful for me and for that really thanks for sharing with us.

UI/UX Company Gurgaon hat gesagt…

This is the precise weblog for anybody who needs to seek information about this topic.You positively put a brand new spin on a subject that has been written about for years. Nice stuff simply nice!

UI/UX Company Gurgaon hat gesagt…

Interesting. Your instructions look clear but I'm not very good at this so I hope this will work
well for me. Thanks for the tips!

Kommentar veröffentlichen

 
design by copypastelove and shaybay designs.